فروش عسل شوید


عسل یک خوراکی کاملا طبیعی و ارگانیک هست که توسط حشره ای به نام زنبور عسل تولید و نگهداری می شود.زنبورهای عسل شهد خود را فقط از طریق گیاهان و گلهای موجود در طبیعت برداشت می کند.حال این گیاهان می تواند کاملا وحشی و یا اینکه از کشت های صیفی و سبزیجات باشد.ولی همین که از گلهای سبزیجات و گیاهان و شکوفه های درختان تغذیه کند،جزو عسل ارگانیک وطبیعی به حساب می آید.

  • شوید طبیعت آن
  • عسل شوید
  • خواص عسل شوید

شوید طبیعت آن

فروش عسل شوید

شوید یکی از بهترین و خوشبوترین سبزی از خانواده ی کرفسیان بوده که بعد از رسیدن به بلوغ گلدهی می کند و گلهای بسیار کوچک ولی به صورت مجتمع مانند آفتاب گردان ظاهر می شود.این سبزی به خاطر بوی خوب و ضد نفخ بودن مورد توجه بوده و ازتخم های آن در درمان انواع بیماری های استفاده می شود.شوید دارای طبع گرم بوده و در دمای اتاق به خوبی رشد می کند.یکی از بهترین خاصیت شوید داشتن ویتامین A زیاد بوده که به تقویت چشم بسیار کمک می کند.

عسل شوید

باتوجه به داشتن گرده و شهد کافی در این سبزی هنگام گلدهی مورد استقبال زنبورهای عسل قرار می گیرد و زنبورها دراین زمان شهد و شیره ی قابل توجهی از شوید را جمع آوری می کنند،عسل شوید یکی از معطرترین و خوشمزه ترین عسلهاست با توجه به سبزی منشاء،این عسل دارای خواص دارویی و غذایی بسیار زیادی دارد.

فروش عسل شوید

خواص عسل شوید

شوید با دارابودن آنتی اکسیدانهای فراوان و املاح معدنی بسیار زیاد در تقویت مغز و در نهایت در سلامتی بدن بسیار تاثیر گذاربوده و تعدادی از خاصیت های درمانی این عسل به شکل زیر است:

1-آرام بخش

هم سبزی شوید و هم عسل آن هر دو دارای ویتامین های کمیاب خانواده ی بی و فلانوئید هستند،این مواد به دلیل از بین بردن انواع رادیکال های آزاد در مغز آرامش و راحتی را به بدن ومغز می بخشد و شخص مصرف کننده بعد از مصرف عسل شوید به طرز معجزه آسایی آرامش و راحتی پیدا میکند و حتی خواب آرامی را خواهد داشت.

2-افزایش شیر در مادران شیر ده

خود شوید به دلیل غنی بودن از انواع مواد و املاح معدنی موجب افزایش انواع کمبود در شیر مادران شده و نیازی به خوراندن شیر خشک نخواهد بود.لذا عسل شوید نیز دارای همین خاصیت بوده و مادران شیرده برای جلوگیری از تغییر طعم شیر حاصل از خوردن شوید،می توانند از عسل شوید استفاده کنند.

3-بهبود عملکرده معده و ضد نفخ

عسل شوید با آنزیم های بسیار مفید موجب تقویت گوارش و معده شده سپس موجب هضم راحت و از بین بردن نفخ حاصل از هضم غذا می می شود.

4-رفع استخوان درد و مفاصل

درصد بالای کلسیم موجود در عسل شوید در ترمیم بافت های استخوانی و مفاصل بسیار کمک می کند.سپس کاهش درد استخوانی می شود.

5-مفرح و انرژی بخش

همه ی عسل ها خصوصا عسل باطبع گرم موجب تحریک سلولهای مغزی و بدنی شده و سوخت ساز بدن را بیشتر می کنند،در نهایت انرژی بدن را تقویت می کند.

فروش عسل شوید
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *