فروش عسل آویشن


فروش عسل آویشن….تمامی گیاهان طبیعی موجود در طبیعت دارای خواص منحصر به فردی می باشند و خداوند نیز از طریق این گیاه محصولات دیگری نیز توسط حیوانات آفریده ی خود در اختیار انسانها قرار داده است و عسل آویشن یکی از بهترین محصولات طبیعی بسیار مفید می باشد که دارای خواص دارویی بی نظیری می باشد.

  • گیاه آویشن و خواص آن
  • عسل آویشن خواص و مصرف عسل آویشن

گیاه آویشن و خواص آن

آویشن گیاهی خوشبو از خانواده ی نعناییان بوده و دارای 350 گونه بوده که از این تعداد فقط 14 گونه در ایران یافت شده است.این گیاه دارای قدی تقریبا 50سانتی متر کوتاه و پرشاخه داشته که برگ های نازک و متقابل دارد همچنین دارای گل‌هایی سفید (مایل به بنفش و سرخ) ، چتری و منفرد است و به صورت چند سال متوالی رشد دارند.

فروش عسل آویشن

سالیان درازی هست که این گیاه توسط انسان کشف شده و در مصارف مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و از آن به عنوان دارویی شفابخش و ضامن سلامت استفاده می شود.روایت است که در زمان روم باستان اگر کسی دچار مسمومیت می‌شد، در آب حمامش آویشن می‌ریختند تا جلوی تأثیرات مخرب مسمومیت را بگیرند.

یا در یکی از روایات گفته شده که این گیاه به عنوان چاشنی غذا به عنوان خوشبو کننده ی غذا و همچنین از تأثیر مخرب گوشت فاسد شده کاسته و از بیماری‌های ناشی از غذاهای ناسالم جلوگیری می کند. همچنین قبل از این‌که آنتی‌بیوتیک‌های جدید به بازار بیایند، برای مداوای زخم‌ها از روغن آویشن استفاده می‌شد.

یکی از عناصر مهم گیاه آویشن عنصری به نام تیمول می باشد که این عنصر، آویشن را به ماده ای ضد باکتری و ضد قارچ تبدیل کرده و از این گیاه در ساخت پماد ویکس ،پماد موضعی دهان شویه و حتی یک داروی ضد کنه در زنبورداری به نام تجاری تیمول نیز به بازار عرضه شده که ریشه اش از گیاه آویشن می باشد.

خواص آویشن برای سلامت انسان:

گیاه آویشن دارای خاصیت بی نظیری برای سلامتی انسان داشته ودر بهبود و تقویت سیستم ایمنی،دستگاه تنفسی و …که در زیر به طور کامل ارائه می کنیم.

1- دارای خاصیت ضد سرطانی

2- نشاط بخش وانرژی بخش می باشد

3- مانع از مسمومیت غذایی

4- کاهش وکنترل فشار خون5-درمان گلو درد

*شاط بخش وانرژی بخش می باشد:وجود ماده ای به نام کرواکرول در آویشن و آزاد شدن آن در بدن باعث تاثیر بسیار مثبتی بر حال و روحیه ی افراد شده وموجب نشاط فرد می شود.طبق آزمایشی نشان داد که مصرف آویشن که دارای کارواکرول در عرض هفت روز بدون وقفه در بین حیوانات توزیع شد ودر نتیجه ی آن مشاهده شد ، سطح دوپامین و سروتونین در قشر جلوی مغز و هیپوکامپ به مراتب افزایش یافت و موجب فرحی و فعال شدن حیوانات مورد آزمایش شد.

عسل آویشن

گیاه آویشن مانند اکثر گیاهان وحشی دارای بذر و گرده در قسمت گل های این گیاه می باشد و هر گیاهی که دارای گل باشد دارای گرده و شهد بوده و زنبور عسل نیز از این خاصیت استفاده کرده و تولید عسل می نماید.

فروش عسل آویشن

خواص عسل آویشن

عسل آویشن دارای خاصیتی بی نظیر که از گیاه منشا آن بدست می آید به شرح زیر می باشد.

1-درمان گلو درد و سرفه

2-بهبود انواع درد وناراحتی های روده

3-کاهش درد مفاصل

4-تقویت کننده هوش و مغز

5-انرژی زا و نشاط آور

6-کاهش سردرد

7-کاهش دردهای قاعدگی

مزاج و رنگ عسل آویشن و نحوه ی مصرف

عسل آویشن یکی از بهترین رنگ های طبیعت را دارد و به رنگ عقیقی قرمز می باشد این عسل دارای طبع گرم و خشک می باشد وبرای افراد سرد مزاج بسیار خوب می باشد.

بهترین روش مصرف این عسل مخلوط کردن دو تا سه قاشق عسل آویشن

با آب ولرم و سپس اضافه کردن آب یک لیموی ترش تازه به آن می باشد.

این معجون یکی از بهترین نوشیدنی های طبیعی بوده و دارای

خاصیت ضد سرطان و خاصیت ضد عفونی کننده می باشد و علاوه داشتن

تمام خواص عسل آویشن مقداری از ویتامین c موجود در لیموی تازه

وارد بدن شده و به تقویت ایمنی بدن بسیار کمک می کند.

فروش عسل آویشن

نکته: عسل آویسن جزو تک گیاه بوده و دارای قند طبیعی بسیار پایینی می باشد.این عسل جزو عسل هایی هست که برای افراد دیابتی توصیه شده است.افراد دیابتی در هر گریدی مجاز به مصرف عسل به صورت محدود و به مقدار کم می باشند

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *