فروش موم کلوخ

مصرف کنندگان عمده ی موم طبیعی چه صنایعی هستند؟
هماطور که میدانید موم طبیعی به جای موارد خوراکی عمدتا در صنعت ها استفاده میشود زیرا خاصیت های فیزیکی بسیار منحصر به فردی دارد.یکی از بزرگترین مصرف کنندگان این محصول شرکت های آج موم کنی یا کارگاههای تصفیه کنی موم است.

[highlight-dash bkcolor=”linear-gradient(90deg, #00C9FF 0%, #92FE9D 100%);” color=”black;” align=”center;” ]فروش موم کلوخ عمده ???

 

میزان تولید موم اج شده در بازار

[box shadow=”0 1px 4px rgba(19, 234, 113, 0.3), 0 0 20px rgba(64, 255, 24, 0.1) inset” align=”;” ]در کشور ما بیش از ۵۰ هزار نفر زنبوردار به عنوان تولید کننده ی عسل به صورت عمده فعالیت میکنند.این افراد همگی سهم بزرگی از تولیدات خود را به عسل تغذیه ای اختصاص میدهند.مراتع کم در ایران اجازه ی تولید شهد زیاد را نمی دهد و زنبورداران برای امرار معاش زندگی خود باید دست به این کار بزنند و این نوع عسل در اکثر کشورهای جهان تولید و عرضه میشود.همانطور که میدانیم بیشتر شهدی که در کندو تولید میشود صرف موم بافی شده و قسمت اعظم انرژی زنبورها گرفته میشود.لذا برای جلوگیری از این اتفاق از یک وسیله ی کمکی به نام موم اج شده یا موم ورق استفاده میکنند تا زنبورها دیگر نیازی به تولید موم برای هسته ی قاب عسل خود ندارند.طبق نیاز این تعداد زنبورداران در ایران سالانه بیش از ۱۰۰۰ تن موم کلوخ به ورق اجدار تبدیل شده و در اختیار انها قرار داده میشود.

 

 

نحوه ی تولید موم ورق

[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”right” ]در کل دنیا تنها یک روش برای ساخت ورق موم اج شده وجود دارد و اینکه از یک قالب برای ساخت ان استفاده میشود.

به طور کلی سه روش زیر میتواند موم ورقه ای ما را تحویل دهد:

۱-موم آج کن لپ تاپی

۲-موم اج کن نیمه اتوماتیک

۳-موم اج کن تمام اتوماتیک تمامی روش های اشاره شده صرفا برای ساخت موم ورق برای زنبورداران و شمع سازی ها به کار برده میشود.

اما برای رسیدن به این هدف باید قسمت ورق کنی به اندازه ی حجره های قاب عسل سوراخ داشته باشد تا موم مایع بتواند در خروجی به شکل خانه ی زنبورعسل در بیاید.

فروش موم کلوخ

نحوه ی مصرف موم کلوخ

[highlight-red bcolor=”#c600c7″ align=”right” ]از موم برگی در دو صنعت بزرگ زنبورداری و شمع سازی استفاده میکنند.برای شمع سازی با فرم دهی به شکلهای مورد نظر میتوان موم را به شمع تبدیل کرد.اما در نوع زنبورداری باید از سیم های گالوانیزه جهت نگهداری موم در مرکز قاب چوبی کمک بگیریم تا زنبورها بتوانند ان را به عنوان هسته ی مرکزی خانه ی خود انتخاب کنند.

 

خرید عمده و خرده موم کلوخ

عمده ترین مصرف آج موم در ایران در بهار و در صورت وجود شهد زیاد در طبیعت میباشد

لذا اگر به دنبال موم کلوخ عمده برای کارگاه موم اج کنی خود هستید با گروه ما تماس بگیرید.

سفارش به دو صورت انجام میپذیرد:

۱-عمده

۲-خرده بالای ۱۰۰ کیلوگرم

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *