خرید شهد عسل طبیعی

یک مایع شگفت انگیز و شرینی که هیچ موجودی از ان بدش نمی اید،تمام حیوانات و انسان ها همگی از طعم و لذت ان دریغ نمیکنند.به قدری در این مایع انرژی و قوت وجود دارد که حتی پیامبران در کتب خود از ان به عنوان ماده ی شفا دهنده یاد میکنند.خواص بسیار زیادی به صورت جداگانه برای زنان و آقایان دارد که در زیر به تک تک آنها میپردازیم.

 

 

خواص ناب عسل طبیعی

[highlight-paper shadow=”0 1px 4px rgba(27, 8, 255, 0.3), 0 0 20px rgba(24, 71, 255, 0.1) inset” align=”;” ]عسل طبیعی برای بدن چه خواصی دارد؟ این محصول دارای خواص بسیاری برای بدن است.عسل یک ماده بسیار مغذی، حاوی انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی و مقدار زیادی اسیدآمینه و قندهاست که این خود موجب تغذیه سالم شما می‌شود.

همچنین به خاطر داشتن آنتی‌اکسیدان‌ها و مواد اسیدی ضد باکتری و میکروب است.

۱-از خواص عسل برای زنان زود هضم بودن و قابل جذب بودن آن است که در ضعف‌های شدید و نقاهت می‌توان برای تقویت بدن استفاده کرد.

۲-برای زنان به خاطر داشتن گرده گل مثل یک ضدآلرژی خیلی خوب عمل می‌کند

۳-عسل برای تقویت بدن مفید است

۴-باعث تقویت حافظه می‌شود.

 

نحوه مصرف عسل و بهره مند شدن از خواص ان:

[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”right” ]اگر روزانه یک قاشق چای خوری عسل به همراه کمی آب ولرم میل نمایید، در جذب کلسیم و تقویت حافظه به شما کمک می‌کند. البته شایان ذکر است که عسل برای تمام موارد در تمام سنین قابل استفاده است؛ به جز نوزادان! ترجیحاً نوزادان تا ۲ سالگی باید از مصرف عسل پرهیز کنند؛ زیرا ممکن است مقداری از سم بوتولیسم در عسل موجود باشد که جذب و هضم آن در بدن کودکان و نوزادان ایجاد مشکل کند.

 

کدام عسل بهتر است؟

اگر عسل توسط زنبورعسل ساخته شود و هیچ گونه مواد اضافی در ان وجود نداشته باشد به عنوان طبیعی شناخته شده و حاوی تمام خواص دارویی و درمانی خواهد.این محصول در این شرایط هیچ گونه محدودیتی برای افراد ندارد به جز نوزادان

 

 

تولید عسل طبیعی در ایران چقدر است؟

اگر بنا را برای عسل طبیعی قرار دهیم ایران به خاطر منابع و مراتع کمتری امکان تولید عسل طبیعی به مقدار زیادی را ندارد.ولی از نظر تولید عسل طبیعی تغذیه ای در رده ی سوم جهانی قرار گرفته است.ایران با تولید سالانه بیش از ۸۰ هزار تن عسل در سال به این رتبه ی بزرگ دست پیدا کرده است.

 

خاصیت عسل خوب

[highlight-red bcolor=”#c600c7″ align=”right” ]عسل طبیعی خاصیت های درمانی بسیار زیادی دارد و به گفته ی پزشکان متخصص در صورت مصرف مداوم عسل ما میتوانیم نسبت به اکثر بیماری ها مقاوم باشیم.به طور کلی برخی دیگر از دیگر خواص عسل طبیعی به موارد زیر میتوان اشاره کرد:

۱-درمان سرماخوردگی

۲-رفع حالت‌های آلرژیک

۳-رفع رفلاکس معده

۴-به عنوان مسکن در زخم و سوختگی‌ها

۵-برای رفع بی‌خوابی

۶-تقویت قوای جنسی

۷-در جلوگیری از سرطان بسیار موثر است

 

خرید شهد عسل طبیعی

قیمت کیلویی عسل طبیعی

همانطور که میدانیم موارد بسیار زیادی در تعیین قیمت این محصول دخیل است که در زیر به تعداد کمی از آنها اشاره میکنیم:
۱-نوع عسل
۲-محل برداشت
۳-زمان برداشت
۴-مقدار عسل موجود
۵-بسته بندی
۶-مسافت ارسال
۷-نتایج آزمایش
موارد اشاره شده همگی به صورت مستقیم در قیمت نهایی عسل موثر است.
برای خرید بهترین عسل طبیعی با عطر و بوی بسیار بالا با ما در تماس باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *