قیمت تناژ شکر

مصرف شکر در کشورمان ایران دارای تنوع گسترده‌ای است و از عموم مردم تا خریداران عمده در پی تهیه آن هستند.

این محصول در بازار فروش بالایی داشته و امروزه حجم عظیمی از این نیاز توسط شرکت‌های داخلی تأمین می‌شود.
شکر تصفیه شده قابل‌استفاده برای قنادی‌ها نیز بوده و از دیگر مصارف مهم آن تهیه شهد برای زنبورداری است.

این محصول در تناژ بالا و در سراسر کشور قابل سفارش بوده و انواع تولید داخل آن به‌مراتب کیفیت مطلوب‌تری نسبت به شکرهای وارداتی دارد.

قیمت شکر تصفیه شده در تناژ بالا

عوامل زیادی بر قیمت تمام شده شکر تصفیه شده تأثیر خواهند داشت که از اصلی‌ترین آن‌ها می‌توان به حجم خرید و کیفیت محصول اشاره کرد.

خرید شکر در مقادیر عمده قیمت مناسب‌تری داشته و هزینه‌های حمل‌ونقل آن نیز در تناژ بالا برای خریدار کمتر خواهد بود.
همچنین خلوص شکر تصفیه شده و بهداشتی بودن آن نیز در ارزش ین محصول تأثیر داشته و بدین جهت قیمت انواع شکرهای خوراکی و صنعتی متفاوت است.

نوسان قیمت در ترکیبات افزوده به شکر تصفیه شده نیز از دیگر عوامل تأثیرگذار در قیمت این محصول می‌باشد.
تناژهای بالای شکر تصفیه شده نیز به دلیل صرف هزینه‌های کمتر در بسته‌بندی بسیار به‌صرفه‌تر هستند که در انواع پودری و دانه شکری به بازار عرضه می‌شوند.

خرید مستقیم شکر تصفیه شده در تهران

امروزه مراکز فروش بسیاری به طور مستقیم اقدام به عرضه انواع شکر تصفیه شده در سراسر کشور کرده‌اند و این امکان خرید مستقیم و غیرحضوری را برای خریداران عمده فراهم کرده‌اند. استان تهران نیز از بزرگ‌ترین عرضه‌کنندگان شکر تصفیه شده در کشور می‌باشد که این محصول را در وزن‌ها و بسته‌بندی‌های متنوع به خریداران ارائه می‌دهد.
تأمین‌کنندگان این محصول در تهران قادر به سفارش‌گیری حجم موردنظر شما در تناژهای بالا نیز بوده و بدین سبب قادر خواهید بود تا با اطمینان از کیفیت محصول آن را سفارش دهید. همچنین برای آگاهی بیشتر از محصول مناسب باهدف خود می‌توانید با کارشناسان بخش فروش در ارتباط باشید.

اهمیت شکر در تغذیه بهاره زنبورعسل

یکی از اقدامات مهم برای زنبورداران تهیه شکر باکیفیت جهت تغذیه زنبورها در فصول مختلف سال می‌باشد. لازم به ذکر است که تغذیه این موجودات کوچک در فصل‌های سرد با دیگر فصول متفاوت است.

همچنین تغذیه بهاره و میزان شهد مورد آن‌ها بسته به نوع زنبورها و منطقه تولیدی متفاوت خواهد بود که همگی این موارد اهمیت تأمین شکر را برای یک زنبوردار روشن می‌سازد.
تغذیه اصولی زنبورهای تأثیر مستقیمی بر میزان تولید عسل و فراورده‌های آن خواهد داشت و ازاین‌جهت تغذیه بهاره این موجودات بسیار حائز اهمیت است.

فصل بهار از فعال‌ترین فصول کاری یک زنبور به شمار می‌آید؛ زیرا با گرم‌تر شدن دمای هوا و وفور گل‌ها فعالیت زنبورها به حداکثر می‌رسد.

در این زمان رسیدگی به کلنی‌های تازه‌متولدشده و زنبور ملکه نیز اهمیت زیادی در کندو دارد و در صورت در دسترس نبودن میزان کافی از غذا احتمال مرگ کلنی‌ها بسیار بالا می‌رود.
بدین جهت زنبورداران اقدام به تهیه شکر برای تأمین تغذیه کندوها خواهند کرد تا از سلامت کلنی‌ها و کندو محافظت کنند.

این تغذیه برای زنبورها با مقادیر و نسبت‌های مشخصی از شکر انجام شده و تحت نظارت متخصصین صورت می‌گیرد.

کیفیت شکر تصفیه شده و نقش آن در تغذیه زنبورعسل

همان‌طور که اشاره کردیم شکر تصفیه شده نقش به سزایی در تأمین تغذیه عسل بهاره زنبورهای عسل ایفا می‌کند

و جهت اطمینان از سلامت خرید کندو مسلماً کیفیت و خلوص این ماده نیز حائز اهمیت است.

شهدهای مصنوعی با ترکیبات مساوی از شکر تصفیه شده به همراه آب و یا نسبت دوبرابری آب به شکر مورداستفاده زنبورداران قرار می‌گیرد.
نهایتاً شهدهای تهیه شده در درجه دمای مناسب و با روش‌های خاص در اختیار زنبورها قرار می‌گیرد

و مستقیماً داخل کندوها قرار داده می‌شود. باتوجه‌به این موارد سلامت شکر مصرف شده و عدم وجود هر گونه آلودگی در آن اهمیت بالایی داشته و وجود هر گونه مواد سمی یا ترکیبات مسموم‌کننده در شکرهای تصفیه نشده می‌تواند به طور مستقیم بر سلامت محصول و زنبورها تأثیرگذار باشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *