فروش پروژن پروبیوتیک

پروبیوتیک‌ها از میکروارگانیسم‌های مهم در گوارش موجوداتی چون زنبورها می‌باشند که به طور طبیعی به افزایش تعداد میکروب‌های روده کمک می‌کنند.

پروبیوتیک پروژن نیز بر روی باکتری‌های لاکتیکی اثر گذاشته و اثر سو آن‌ها را از بین می‌برد.

باکتری‌های یاد شده با تخمیر قندهای ساده‌ای چون گلوکز، ساکارز و غیره سبب ایجاد لاکتیک اسید و نهایتاً کاهش pH عسل تولیدی در کندو می‌گردد.

 

آشنایی بیشتر با نقش پروبیوتیک در زنبورداری

مصرف پروبیوتیک‌ها با تجزیه قندها باعث حفظ سلامتی زنبورهای عسل شده و سبب افزایش کیفیت محصول تولیدی کندوها می‌گردد.

زنبورها دارای پروبیوتیک‌های ویژه‌ای در دستگاه گوارش خود هستند که تغذیه هدف‌مند و ویتامینه این موجودات باارزش به بالابردن میزان تولید ژل رویال و فعالیت ملکه نیز کمک خواهد کرد.
استفاده از این ماده باعث حفظ جمعیت زنبورها شده و آن‌ها در مقابل تغییرات شدید محیطی محافظت می‌کند.

فروش پروژن پروبیوتیک

همچنین باعث افزایش بازدهی فعالیت این موجودات شده و از ضعیف‌شدن مکانیسم‌های دفاعی زنبورهای عسل در برابر عوامل بیماری‌زا جلوگیری می‌کند.

 

اهمیت استفاده از پروژن پروبیوتیک

همان‌طور که اشاره شد همواره به طور طبیعی مقادیری از پروبیوتیک‌ها در بدن زنبور وجود دارد؛ اما زنبورداران به جهت محافظت از جمعیت کندوها و بهبود تولیدات آن از پروژن پروبیوتیک به‌عنوان یک مکمل غذایی سالم استفاده می‌کنند.

این ماده به‌صورت پودر به بازار عرضه می‌گردد که حاوی باکتری‌های مفید زنده است و در حقیقت نوعی آنتی‌بیوتیک محسوب می‌شود.
از این محصول می‌توان به‌صورت پودر برای کلنی‌ها و یا به‌صورت محلول در خوراک زنبورها استفاده کرد. همچنین مصرف آن بنا به تشخیص متخصصین حوزه زنبورداری می‌تواند به همراه ویتامین‌هایی از قبیل نوع c صورت گیرد.

لازم به ذکر است که اﻣﺮوزه در ﺻﻨﻌﺖ زنبورداری به دلیل اهداف اقتصادی بلندمدت، استفاده از سیستم‌های محافظتی طبیعی و کم‌ضرر اهمیت زیادی داشته و حفظ جمعیت زنبورها اولویت اول در برابر ایجاد هر مشکل در این حوزه است.
ﺑﻪ ﻫﻤﯿﻦ جهت به‌عنوان یکی از مؤثرترین راهکارها برای مقابله با تنش‌های مختلف محیطی مانند جابه‌جایی، کمبود منابع غذایی، تأثیر منفی آفت‌کش‌ها و غیره شناخته می‌شود.

مزایای استفاده از پروبیوتیک‌ها در صنعت زنبورداری

از مهم‌ترین مزایای این ماده مفید بر روی سلامت و فعالیت زنبورعسل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
1-کمک به روند هضم غذا در سیستم گورش زنبورها
2-افزایش راندمان کندو
3-بهبود جذب ویتامین‌ها و سایر مواد مغذی توسط زنبورها
4-کمک به تجزیه بهتر کربوهیدرات‌های موجود در روده زنبور
5-تقویت سیستم ایمنی جمعیت زنبورها
6-کمک به تخم‌گذاری ملکه زنبورعسل
7-بالابردن مقاومت زنبورها به تغییرات دمایی محیط و عوامل خارجی خطرساز
8-افزایش تولیدات جانبی زنبورعسل همچون موم و خرید ژل رویال

فروش پروژن درجه یک

امروزه شرکت‌های متعددی اقدام به عرضه انواع پروژن پروبیوتیک کرده‌اند که همگی باهدف تولید مکمل غذایی درجه یک تهیه می‌شوند.

کارشناسان این عرصه با شناسایی و تکثیر پروبیوتیک‌های مهم و کلیدی در موجوداتی چون زنبورعسل اقدام به تکثیر و تولید این محصول در حجم‌های وسیع کرده و آن را به‌صورت بسته‌بندی‌های 50 گرمی تا چند کیلویی به فروش می‌رسانند.
بازار فروش این محصول برای صنعت پرورش زنبورعسل بسیار پراهمیت بوده و استفاده از آن مقاومت این موجودات را در برابر تغییرات محیطی به حداکثر می‌رساند.

بسته‌بندی‌های پلمب شده پروژن ها همراه با تأییدیه‌های بهداشتی و آزمایشگاهی بوده و در کشورمان ایران با بهترین سطح کیفی در حال تولید و عرضه می‌باشد.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *