قیمت روز اکستراکتور

[highlight-paper shadow=”0 1px 4px rgba(19, 234, 113, 0.3), 0 0 20px rgba(64, 255, 24, 0.1) inset” align=”;” ]

چگونه زنبوردارها عسل خود را به صورت شهد برداشت میکنند؟

شاید برای اینکار ایده های مختلفی وجود داشته و اجرایی شود ولی مطمئن ترین و استاندارد ترین روش برای اینکار استفاده از دستگاه عسل گیر میباشد.

این دستگاه یک وسلیه ی نیمه متحرک که از یک قسمت ساکن و از یک قسمت متحرک تشکیل شده است که با کمک یکدیگر عمل شهدگیری را انجام میدهند.

 

زمان های استفاده از اکستراکتور

[highlight-paper shadow=”0 1px 4px rgb(53 19 234 / 30%), 0 0 20px rgba(64, 255, 24, 0.1) inset” align=”;” ]

منظور از زمان عسل گیری چیست؟ برای برداشت شهد تنها در زمان رسیدن این محصول است که میتوان عمل تخلیه را انجام داد.بعد از پولک گذاری شش ضلعی ها با موم طبیعی وقت ان است که زنبوردار آنها را از کندو جدا کند تا برای تخلیه به قسمت جداسازی انتقال دهد زیرا در جوار زنبورها به خاطر غارت محصولشان اجازه ی اینکار را نخواهند داد.مهمترین نکته برای جداسازی دمای محیط است،در دمای پایین به خاطر سفت شدن عسل ۱۰۰درصد طبیعی امکان خالی کردن شش ضلعی ها با سرعت مناسب وجود ندارد لذا سعی کنید در دمای بالای ۲۵ درجه این کار را انجام دهید.البته لازم به ذکر است اگر برای تخلیه از سرعت زیاد کمک بگیرید تمامی قاب ها شکسته خواهد شد.

قیمت اکستراکتور عسل و عوامل موثر در آن

شاید برایتان سوال باشد چرا اکستراکتور ها با تعداد قاب برابر قیمت متفاوتی دارند؟دلیل این مورد در جنس لوازم به به کار رفته در انهاست و اصطلاحا در بازار به درجه بندی از ۱ تا ۳ تقسیم بندی میشود.بر فرض مثال اکستراکتور ۴ قاب با توری لوزی و مربعی اختلاف قیمت ۱۰۰ هزار تومانی دارند و این مسئله به خاطر استقامت بالای توری های مربعی میله ای است.

عوامل زیادی در قیمت نهایی عسل گیر تاثیر مستقیم دارد و برخی از انها عبارتند از :
۱-قوطی های محافظ مخزن
۲-ضخامت ورق استیل
۳-لعاب استیل
۴-نوع توری (لوزی –میله ای مربعی)
۵-جنس چرخ دنده ها

فروش اکستراکتور ویژه برداشت شهد

[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”right” ]

یکی از سختی های قسمت تولید اکستراکتور فرم دهی مخزن میباشد که به وسیله ی دستگاههای نور اینکار انجام میشود.در ایران شرکت های بسیار زیادی اقدام به تولید این محصول میکنند ولی اکثر انها به خاطر پایین بودن سطح مالی زنبوردارها سعی دارند از جنس های درجه پایین برای اینکار کمک بگیرند.ولی از نظر سطح کیفی و کاری در طولانی مدت این دستگاه به ضرر زنبوردار تمام خواهد شد.چون بعد از مرحله استفاده از بین میرود و این افراد مجددا با قیمت بالایی باید آن را تهیه کند.

سفارش اکستراکتور از طریق گروه قره داغ چگونه است؟

[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”right” ]

برای خرید عسل ۲۵۰ گرمی ابتدا با مشاورهای گروه قره داغ تماس میگیرید ،تا بعد از مشخص نمودن محصول مورد نظر به ازای هر دستگاه یک فرجه ای دریافت خواهید کرد سپس بعد از اماده شدن آن میتوانید محصول مورد نظر خود را به صورت حضوری یا غیر حضوری (تحویل درب منزل) تحویل نمایید.

جهت اطلاع از قیمت روز اکستراکتور با ما تماس بگیرید

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *