قیمت روز عسل تغذیه

[highlight-paper shadow=”0 1px 4px rgba(19, 234, 113, 0.3), 0 0 20px rgba(64, 255, 24, 0.1) inset” align=”;” ]عسل از نظر کیفیت و تولید به چند دسته تقسیم بندی میشوند؟ کدام عسل بیشترین مصرف را دارد؟ کشور ایران یکی از بزرگترین تولید کننده ی عسل در جهان به شمار میرود و سالانه بیش از ۸۰ هزار تن عسل طبیعی و تغذیه ای تحویل بازار میدهند و این مقدار از نظر سرانه برای هر شخص یک کیلوگرم میباشد.

قیمت پایین عسل تا چه حدی؟

[highlight-red bcolor=”blue” align=”right” ]امروزه عسل طبیعی به یکی از چالش دارترین محصول در جهان تبدیل شده است و به قدری از روش های تولید این محصول تغییر کرده که حتی باعث شده افراد زیادی از مصرف ان منصرف شوند و یا خودشان اقدام به تولید عسل به صورت طبیعی نموده اند.

عسل در بازار به سه دسته ی زیر تقسیم بندی میشود:
۱-عسل خالص و طبیعی
۲-عسل تغذیه ای و تولید زنبور
۳-عسل مصنوعی که زنبور هیچ گونه دخالتی در تولید آن ندارد

[box shadow=”0 1px 4px rgba(19, 234, 113, 0.3), 0 0 20px rgba(64, 255, 24, 0.1) inset” align=”;” ]در نوع اول عسل به مقدار بسیار کم و بسته به نوع و مقدار گیاه موجود در اطراف زنبورستان ها تولید میشود و چون نصف عسل تولید شده توسط زنبورها مصرف میشود معمولا قیمت بالایی دارد. در نوع دوم عسل همانند نوع طبیعی تولید میشود منتها در این مدل هر چقدر از شربت شکر یا دیگر مواد شیرین جهت تغذیه ی زنبورها استفاده عسل بیشتری میتوان تولید کرد و از نظر عمده و خرده نصف قیمت نوع خالص است.

در مدل سوم که زنبور هیچ گونه دخالتی در تولید آن ندارد به وسیله ی مواد اولیه ای مانند گلوکز و فروکتوز و اسانس گیاهان مختلف طراحی و تولید میشود که حتی افراد حرفه ای به قدری خلاق هستند که این نوع عسل را حتی گرانتر از عسل خالص هم عرضه میکنند. عسل دست ساز قیمت بسیار پایینی دارد و در اکثر فروشگاهها با قیمت بسیار پایین عسل مصنوعی گاها برخورد کرده ایم.

چگونه عسل تولیدی خود را افزایش دهیم؟

[highlight-paper shadow=”0 1px 4px rgba(27, 8, 255, 0.3), 0 0 20px rgba(24, 71, 255, 0.1) inset” align=”;” ]برای تولید عسل طبیعی و خالص تنها راه کوچ داد به موقع و به جایی که بهترین پوشش گیاهی در ان منطقه وجود داشته باشد.ولی در نوع تغذیه بسته به شربت و کیفیت آن دارد که با افزایش تعداد کندو ها میتوان عسل زیادی تولید کرد.

قیمت روز عسل تغذیه

فروش عسل طبیعی به صورت تغذیه ای

[highlight-red bcolor=”#c600c7″ align=”right” ]همانطور که اشاره شد بیشترین تولید عسل در جهان و به خصوص در ایران از نوع تغذیه ای است و همه ی ما به ناچار مجبور به استفاده از این نوع عسل هستیم زیرا طبیعت و گیاهان موجود محدود بوده و امکان تولید عسل به مقدار زیاد را ندارد.لذا اگر قصد تهیه ی عسل طبیعی به صورت تغذیه ای هستید میتوانید با مشاورهای ما تماس بگیرید تا بعد از دریافت اطلاعت از کیفیت و گرید عسل اقدام به خریداری نمایید.

 

توزیع عسل مخصوص فروشگاهها و هایپرمارکت ها

امروزه عسل طبیعی با تنوع بسته بندی در اکثر فروشگاهها عرضه میشود و افرادی که این محصولات را به دست مصرف کننده می رسانند اطلاع دقیقی از نوع و کیفیت ان ندارند.لذا توصیه میکنیم عسل را مستقیما از کندو دارد یا فروشگاههای تخصصی عسل طبیعی تهیه نمایید تا حداقل از کیفیت آن اطلاع داشته باشید.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *