خریدار و فروشنده موم


خریدار و فروشنده موم

منظور از موم طبیعی چیست؟موم خالص و طبیعی به مومی اتلاق می شود که در آن هیچ گونه مواد اضافه اعم از پارافین و دیگر مواد شیمایی قابل حل در موم نباشد.دلیل اینکه موم طبیعی باید کاملا خالص و تصفیه شده باشد این است، که موم عسل صرفا برای محصولات موضعی ساخته می شود.

خریدار و فروشنده موم

خصوصیات موم خالص

موم یک ماده ی منعطف و وابسته به دما هست که نسبت به دماهای مختلف دارای شکل های مختلفی می شود.برای خالص سازی موم ابتدا آن را گرم کرده و سپس از صافی های مخصوص مواد اضافی فیزیکی را از آن جداسازی می کنند.موادی که در موم می تواند حضور داشته باشد عبارتند از :تکه های چوب ،چونی ،خاک و.. اما پاکسازی و نظافت موم از مواد شیمیایی نیازمند علوم دیگری بدوه که شرکتهایی که در زمینه ی لوازم آرایشی و کرم سازی فعالیت دارند به این علم آگاهی دارند.موم خالص دارای برخی خصوصیات عمومی دارد که به آن اشاره میکنیم.

 

1-موم خالص و طبیعی تقریبا دارای بویی نزدیک به بوی عسل دارد

2-موم خالص در آب حل نمی شود ولی در محلول هایی مانند بنزین ،اتر و اسیدهای معروف به راحتی حل می شود.

3-رنگ موم تازه تقریبا روشن است

4-موم خالص و بدون مواد افزودنی دارای وزن مخصوص 95/0میباشد

5-دارای سطحی بسیار صاف بوده و با جوشاندن در آب صافی خود را حفظ می کند.اما موم نامرغوب در آب جوش تکه تکه شده و پودر می شود.

خریدار و فروشنده موم

فروش عسل شکری

میزان موم موجود در بازار وابسته به عسل هست.یعنی هرچقدر عسل برداشتی در جامعه بیشتر شود موم نیز به طبع زیادتر خواهد بود و قطعا زیاد بودن عسل دلیل برداشت موم باکیفیت نخواهد بود.چون برای تولید یک کیلوگرم موم باید 12 کیلوگرم عسل مصرف شود پس قطعا برای زنبوردار استفاده از موم مقرون به صرفه نخواهد بود و در این زمان مجبور خواهد بود از شبه موم یا پارافین استفاده کند.برای برداشت عسل زیاد باید از مواد کمکی مانند عسل ،انواع شیره و تغذیه ی مصنوعی کمک بگبریم تا بتوانیم عسل با قیمت پایین تهیه نماییم.امروزه در بازار ایران بیش از 90 درصد عسل تولیدی از نو تغذیه و شکری بوده و استقبال خوبی هم از آن میشود.

لذا گروه ما نیز یکی از این تولید کنندگان عسل شکری در شمالغرب کشور بوده و سالانه

عسل زیادی با سکارز مناسب در بازار عرضه میکند.

خریدار و فروشنده موم

موم یا بره موم

برای خرید انواع عسل طبیعی و تغذیه ای ،موم ،بره موم با ما در ارتباط باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *