خریدعسل باقیمت پایین


خریدعسل باقیمت پایین

اگر دقت کرده باشید اکثر محصولاتی که به صورت ارگانیک در طبیعت رشد و به وجود می آیند درصورت نگهداری بلند مدت خاصیت خود را از دست داده و فاد می شود و دیگر قابل مصرف نیست.اما عسل طبیعی جزو معدود محصولی هست که بعد از نگهداری طولانی مدت علاوه حفظ خاصیت خود فاسد نیز نمی شود و برای دهها سال قابل نگهداری بوده و فراورده های زیادی از آن می توان درست کرد.

خریدعسل باقیمت پایین

چگونه عسل طبیعی را نگه داری کنیم؟؟

همان طور که اشاره شد عسل طبیعی جزو خوراکی های فساد ناپذیر هست اما برخی محافظتهایی نیز باید انجام گیرد تا عسل طبیعی بتواند برای سالهای زیاد دوام بیاورد.برای یکسری راهکارها را برای شما بازگو میکنیم:

*از ظرف های سفالی یا شیشه ای استفاده شود

عسل دارای آنزیمی به نام گلوکز اکسید وجود دارد که عامل اصلی فاسد شدن عسل در طولانی مدت است و اگر از ظروف شیشه ی روشن استفاده کرد این انزیم با نور از بین می رود و امکان فاسد شدن عسل خیلی کم می شود. همچنین می توان عسل را در ظروف پلاستیکی نیز نگهداری کرد و اگر خواهان افزایش عمر عسل هستید سعی کنید از ظروف پلاستیکی روشنی استفاده کنید.

*در دمای مناسب نگهداری شود

دمای مناسب و پایین تر مانع از تغییرات فیزیکی و شیمیایی عسل طبیعی می شود و بهترین دما برای نگهداری 15 درجه سانتی گراد هست.

*خارج از یخچال نگداری شود

دمای بسیار پایین مانند یخچال موجب تغییرات زیادی در بافت و حجم آن می شود.

خریدعسل باقیمت پایین

خریدعسل باقیمت پایین

*از ظرف محکم و در بسته استفاده شود

اکسیژن یک ماده بسیار تاثیر گذار در فاسد شدن همه چیز است و عسل نیز در صورت تماس با اکسیژن دچار تغییر در تربیات می شود و ممکن است در دراز مدت فاسد شود. و بریا مقابله با این کار بهتر است عسل در ظروف در بسته و محکم حفظ شود.

*در محل تمیز و دور از مواد بودار

اگر محل نگه داری عسل تمیز باشد طول عمر آن زیاد و امکان فاسد شدن آن کمتر می شود اما در صورت مجاورت با هر ماده ای که دارای بو باشد عسل به دلیل خاصیت اسیدی خود بوی همان ماده را به خود جذب می کند

*از ابزار تمیز برای خارج کردن عسل استفاده کنید

برای خارج کردن عسل از ظرف مورد نظر باید از قاشق تمیز و تا حد امکان غیر فلزی و عاری از مواد غذایی دیگر استفاده شود.

فرآوری عسل چیست؟؟

خریدعسل باقیمت پایین
عسل طبیعی تنها به عنوان مواد غذایی مورد استفاده قرار نمی گیرد و افراد زیادی هستند که از عسل دارو و لوازم بهداشتی مانند کرم

-کرم نرم کننده

-انواع ماسک صورت و دست

-انواع صابون و شامپو

و فراورده های دیگری که بسیار زیاد هستند بر پایه ی عسل ساخته می شود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *