فروشنده عمده بره موم

[highlight-paper shadow=”0 1px 4px rgba(0, 0, 0, 0.3), 0 0 20px rgba(0, 0, 0, 0.1) inset” align=”;” ]از بحث های بسیار مهم در مورد مصرف یا برداشت محصولات زنبورعسل عنوان خام میباشد.در کندو تمام موارد تولید شده خام و بدون گرما دیده یا دیگر عملیات انجام شده روی انها میباشد.بره موم تنها ماده ای در کندو است که از مواد بسیار زیادی در کنار هم تشکیل شده است و مصرف این مورد به صورت خام کمی سخت خواهد بود.

 

منظور از بره موم خام چیست؟

[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”right” ]از نحوه ی برداشت بره موم چه چیزی میدانید؟ زنبورعسل در زمان موعد به دنبال درختانی که خراش داشته یا شکسته شده اند میرود تا بتواند صمغ یا رزین های ترشح شده ی آن را استخراج کنند.این رزین های جمع اوری شده در کندو با گرده گل،موم و مقداری از آنزیم های بسیار پیچده ی از بزاق زنبورها اضافه شده و ترکیب نهایی بره موم را تشکیل میدهند.این حالت از برهموم یعنی خالص و بدون مواد اضافی که به خام معروف است.اما در برخی مواقع به خاطر کمبود رزین درختان زنبورها مجبور به استفاده از موارد زیر در ساختار این ماده شده و از کیفیت آن میکاهند.

۱-خاک

۲-دوده

۳-پلاستیک و..

 

بره موم خام چه خصوصیاتی دارد؟

[highlight-red bcolor=”green” align=”right” ]آیا بره موم خام را میتوان مصرف کرد؟یکی از نکات بسیار مهم و اساسی که کمتر به ان پرداخته می شود، آلودگی های موجود در بره موم است.بره موم خام بدون برطرف شدن آلودگی ها تهیه می شود. به همین علت ممکن است با مصرف بره موم خام دچار برخی مسمسویت های ناشناخته شوید.همین عامل باعث شده اکثر افراد فعال در این حوزه مصرف ان را به صورت خام توصیه نکنند.

 

 

آلودگی های زیادی ممکن است درون بره موم خام وجود داشته باشد که برخی از آنها طبق زیر است:
۱-لاشه زنبورهای مرده
۲-آلودگی های دارویی که برای درمان بیماری ها یا ضدعفونی کلنی مورد استفاده قرار گرفته است.
۳-اشیاء دیگری مانند چوب،تکه گونی و…

فروشنده عمده بره موم

نحوه ی عصاره گیری از بره موم خام

عصاره های مختلفی از بره موم در سراسر جهان وجود دارد،ولی در صورت داشتن توانایی میتوانید از نوع آبی برای اینکار کمک بگیرید.جهت ساخت عصاره ی آبی طبق زیر عمل میکنیم:
۱-ابتدا بره موم را تمیز و به اندازه های کوچک تقسیم
۲-تکه های بره موم را منجمد میکنیم
۳-آن را تبدیل به پودر میکنیم
۴-با اب مخلوط میکنیم و به مدت ۱ الی ۲ ماه در آب بماند
۵-هر روز دو مرتبه تکان میدهیم
۶-بعد از ۲ ماه از صافی رد میکنیم.
۷-آن چه باقی مانده عصاره ی آب تلقی میشود.

خرید فله بره موم با کیفیت

بره موم خام در حجم بسیار کمتری در طبیعت موجود است و به همین خاطر نمیتوان حجم های سنگین در حد تناژ از ان در زمان کمتری تهیه کرد.برای خرید این محصول با ما در تماس باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *