اکستراکتور خود برگشتی

زنبورداری دنیای بسیار بزرگی است،با توجه به جمیعت زیاد و کنترل زندگی آنها نیازمند است از تجهیزات مدرنی استفاده شود تا بتوان عسل یا دیگر محصولاتی مانند موارد زیر را برداشت کنید:
۱-بره موم
۲-زهر زنبور
۳-موم
۴-گرده گل
۵-ژل رویال
اکستراکتور یکی از تجهیزات جدید برای اینکار است که زنبوردار بتواند عسل خود را برداشت کند.

 

منظور از توری برگردان چیست؟

[highlight-red bcolor=”#c600c7″ align=”right” ]در طراحی و تولید دستگاههای صنعتی بنا به نیاز شخص خریدار میتوان سیستم های مختلفی را به دستگاهها اضافه کرد.اکستراکتورهای صنعتی یا عسل گیر قطعات اپشن های مختلفی میتواند داشته باشد و توری های خود برگردان از بزرگترین خصوصیات این محصول میباشد.حال خود برگردان یعنی چه؟ معمولا قبل از برداشت عسل موم های سرپولکی ان را از شان جدا میکنند تا عسل به راحتی و با حرکت دورانی از قاب عسل جدا شود،پس از گذاشتن شان در توری های ساده جهت تخلیه ی هر دو طرف باید شان را جابجا کنیم ولی در نوعی خود برگشتی دیگر نیازی به اینکار نخواهد بود.
توجه:این امر فقط در اکستراکتور های برقی که قابلیت چپ و راست گرد دارد امکان پذیر است.

 

اکستراکتور خود برگشتی

چگونه اکستراکتور های اتوماتیک خریداری کنیم؟

قبل از خرید اکستراکتور باید از مقدار عسل برداشتی خود اطلاع داشته باشید تا به نسبت همان حجم بخواهید عسل گیر خود را تهیه نمایید.طبق تجربه ای که در این زمینه داریم جهت حجم های عسل برداشتی با مقدار معین سعی کنید اکستراکتور ان را تهیه نمایید.
۱-مقدار ۱۰۰ الی ۵۰۰ کیلو گرم اکستراکتور ۴ قاب دستی
۲-عسل با مقدار ۵۰۰ الی یک تُن از اکستراکتور های ۶ قاب دستی استفاده نمایید
۳-برای عسل با مقدار یک تُن الی ۵ تن از اکستراکتور ۶ یا ۴ قاب برقی کمک بگیرید.
۴-برای اکستراکتور های ۵ تُن و بالاتر از اکستراکتور ۸ الی …و اتوماتیک استفاده کنید تا هزینه ی زیادی از کارگر و زمان متحمل شما نگردد.

نکته:هر کسی خارج از این برنامه میتواند برای رفاه حال خود از اکستراکتور دلخواه خود استفاده کند.

 

تاثیر اکستراکتور ها در کیفیت زنبورداری

[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”right” ]قطعا ابزار ها و سیستم مدرن کمک زیادی به کیفیت زنبورداری و برداشت عسل زیاد میکند.هر چقدر زنبودار بخواهد کندو های خود را زیادی کند تا بخواهد عسل با حجم بیشتری برداشت کند تمام زحمت شهد گیری آن توسط اکستراکتور اتوماتیک و مدرن انجام خواهد شد.

 

نحوه ی تخلیه ی کامل عسل با اکستراکتور

در بحث اکستراکتور همه انتظار دارند با هزینه ای که تقبل کرده اند بتوانند تمام عسل های موجود در داخل شان تخلیه گردد.متاسفانه با سیستم ۱۵ درجه ای که در لانه سازی قاب عسل وجود دارد در استراکتور نوع شعاعی عسل به طور کامل تخلیه نمیگردد و از نظر اقتصادی و حجم زیاد ضرر بزرگی به زنبوردار وارد میکند.سعی کنید حدالامکان از استراکتور با توری های مماسی یا خود برگشتی استفاده کنید.

 

خرید با کیفیت ترین دستگاه عسل گیر

سعی کنید برای خرید عسل گیر به تولید کننده های معتبری مراجعه کنید تا در صورت داشتن ایرادهای الکتریکی با مکانیکی خدمات پس از فروش داشته باشد.گروه ما قطعا دارای چنین خدماتی بوده و قبل از فروش به فکر اقتصاد مصرف کننده ی این وسیله میباشد.جهت تهیه ی انواع دستگاههای عسل گیر با ما در ارتباط باشید.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *