فروش گرده گل خاص

خاصیت گرده گل چیست؟

گرده گل چه ساختاری دارد؟

یکی از پیچیده ترین قسمت گیاهان گرده ی آنهاست و توسط این ماده زنبورها و اکثر گیاهان به حیات خود ادامه میدهند.

 

فروش گرده گل خاص

ساختار گرده گل طبیعی

از نظر علمی گرده گل شاید خوراکی به نظر نرسد و در وهله ی اول برای بقای درختان و محصول دهی بیشتر مورد توجه قرار میگیرد.گل و دانه حاصل از آن وسیله بقای گیاه هستند.
ساختمان گل شامل:
۱-گلبرگها
۲-کاسبرگها
۳-پرچمها
۴-مادگی

هر یک از قسمتهای گل دارای وظیفه‌ای مخصوص به خود هستند و گرده گل همان سلول های نر گیاهان بوده که از درختان جدا شده و توسط عوامل فیزکی به سمت گیاهان ماده حرکت کرده و تولید میوه میکنند.یاخته‌های جنسی در پرچم های گل تشکیل می‌شوند و هر پرچم نیز از میله و بساک تشکیل شده است.حال میله چیست؟این عضو رشته باریکی است که بساک را به نهنج گل مربوط می‌سازد.این دانه های ریز را که در بساک تشکیل میشود زنبورهای عسل با غریزه ی الهی جمع اوری کرده و در سبد غذایی لاروهای خود قرار میدهند.

 

 

گرده گل طبیعی و جمیعت سازی زنبورها

با توجه به ارزش غذایی بالای گرده گل،زنبورها توجه ویژه ای به آن دارند زیرا بدون این ماده امکان رشد و پرورشی در کار نخواهد بود.بعد از پاکسازی لانه های شش ضلعی توسط بره موم ملکه ی زنبور با بررسی و مهیا بودن سلول یک تخم در ان قرار میدهد.بعد تخمریزی و گذشت سه روز زنبورهای پرستار در پوش سلول را برای ۲۰ روز با گرده گل میبندند تا رشد کند.ماده ای که برای پوشش اینکار استفاده میشود از گرده گل خواهد و تا کنون هیچ ماده ای جایگزین ان نشده است و در صورت نبود گرده گل تخمریزی ملکه متوقف خواهد شد.

 

خاصیت درمانی گرده گل ها

همانطور که با ترکیب گرده گل نر و ماده یک محصول یا میوه به وجود می آید مطمئن میشویم ارزش غذایی و دارویی این ماده بسیار بالاست و برای افرادی که به دنبال یک ماده ی ارگانیک جهت تقویت یا درمان برخی بیماری های خود هستند میتوانند از ان استفاده کنند.
چند مورد از خواص دارویی این محصول میتوان به گزینه های زیر اشاره کرد:
۱-یک انتی اکسیدان قوی
۲-پیشگیری از بیماری های قلبی
۳-تقویت کننده ی ایمنی بدن
۴-تقویت سیستم عملکرد کبد
۵-ضد سرطان
۶-تقویت انرژی بدن

 

فروش ویژه گرده گُل گروه قره داغ

گروه قره داغ بعد از جمع اوری گرده گل ان را با انرژی گرمایی طبیعی خشک کرده تا بتوانند یک گرده ی خشک و تمیز شده در اختیار مشتری های قرار دهد تا از ویژگی های دارویی و غذایی ان بهره مند شوند.
لذا برای تهیه گرده گل با قیمت عمده با ما در تماس باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *