قیمت روز بره موم

[highlight-paper shadow=”0 1px 4px rgba(19, 234, 113, 0.3), 0 0 20px rgba(64, 255, 24, 0.1) inset” align=”;” ]چگونه بره موم قیمت گذاری میشود؟ نحوه ی مصرف و خواص بره موم ؟ از محدود محصولات زنبورعسل در طول سال که با حجم بسیار کمی نیز استخراج میشود بره موم طبیعی میباشد.این ماده در دو بهار و پاییز جهت کنترل موارد فیزیکی و شیمیایی کندو به کار برده میشود و از نظر درمانی خاصیت زیادی برای انسان میتواند داشته باشد.

 

نحوه ی محاسبه ی قیمت بره موم

قیمت هر محصولی در بازار با توجه به پارامترهای زیادی تعیین میشود و بره موم نیز به این صورت بررسی و عرضه میشود.برخی از مواردی که در قیمت نهایی این ماده تاثیر مستقیم دارد به صورت زیر است:
۱-مقدار موجودی
۲-میزان تقاضا برای
۳-کیفیت
۴-بسته بندی
۵-عمده یا خرده
۶-محل برداشت
۷-زمان برداشت
با توجه به حجم سنگین صادرات بره موم در کشور عمدتا با قیمت بالایی نیز در داخل عرضه میشود.زیرا هنوز شرکت یا افرادی نتوانسته اند به صورت استاندارد و در سطح جهانی فرآورده های بره موم را تولید کنند و اکثر به صورت خام مصرف میشود و قیمت هر کیلو در حال حاضر ۶۵۰ الی ۷۵۰ هزار تومان میباشد.

چگونه از خواص بره موم بهره مند شویم؟

هنوز اطلاعات جامع و تکمیلی از بره موم در دسترس نیست و همه ی خواص ها و فوایدی که از بره موم یاد میشود همگی به صورت تجربی میباشد.با توجه به تحقیقاتی هم که در این زمینه انجام شده یکسری اطلاعات مورد قبول همگان قرار گرفته و افراد زیادی با این ماده در موارد زیر استفاده کرده و نتیجه گرفته اند.
۱-جلوگیری از رشد سرطان
۲-جوان کردن پوست
۳-از بین برنده ی زخم های روده و معده
۴-درمان زخم های دیابت
۵-محافظت از کبد
۶-درمان مشکلات گوارشی
۷-التیام اکثر زخم ها

کشورهایی که از بره موم زیاد استفاده میکنند؟

[box shadow=”0 1px 4px rgb(53 19 234 / 30%), 0 0 20px rgba(64, 255, 24, 0.1) inset” align=”;” ]اکثر کشورهای پیشرفته سعی دارند جهت درمان یا بهبود بیماری ها خود از ابزار یا خوراکی های ارگانیک که از دل طبیعت برداشت میشوند استفاده کنند و در این میان یکی از بزرگترین کارخانه ی تولید کننده ی داروهای ارگانیک طبیعی زنبورعسل بوده و بره موم نیز سرشار خواص انتی بیوتیکی برای انسان ها میباشد.

کشورهایی مثل زیر از انواع عصاره،پودر و کپسول های بره موم جهت درمان بسیاری از بیمارهای خود استفاده میکنند:
۱-امریکا
۲-آلمان
۳-ترکیه
۴-چین
۵-برزیل

قیمت روز بره موم

خرید و استفاده از بره موم

[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”right” ]جهت استفاده از بره موم به صورت دارویی باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد همچنین برداشت از قسمت های درب کندو باشد تا کمترین ناخالصی را داشته باشد.در صورت داشتن امکانات سعی کنید ان را به صورت عصاره به خصوص نوع آبی تهیه و مصرف نمایید زیرا در کمترین زمان ممکن جذب بدن میشود.جهت تهیه ی بره موم با کمترین مواد اضافی با ما در تماس باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *