پایینترین قیمت عسل

[highlight-red bcolor=”#c600c7″ align=”right” ]در هر صنعتی با استفاده از ابزار و لوازم که محصولات را تولید میکنند،به کمک هزینه های جانبی صرف شده و هزینه های جاری قیمت هر محصولی مشخص میشود.در مورد عسل کمی متفاوت است.زیرا بیشترین هزینه در این شغل مربوط به هزینه ی سالانه است که زنبوردار بعد از یک سال تمام انرژی و هزینه های خود را جمع بندی کرده روی عسل قیمت میگذارد.البته پارامترهای زیادی در این قضیه دخیل هست که در ادامه توضیح میدهیم.

 

پایینترین قیمت عسل

چرا قیمت عسل طبیعی پایین است؟

[highlight-red bcolor=”green” align=”right” ]عسل طبیعی یک از گوارا ترین مایع در روی کره ی زمین محسوب میشود به طوری که برای درمان بسیاری از بیماری ها از ان کمک میگیرند لذا از نظر ارزش غذایی و دارویی بسیار گران هست.اما به دلیل کاهش سرانه ی مصرف این مایع شیرین در ایران موجب کاهش ارزش عسل شده و افراد سعی دارند عسل های دیگری با قیمت بسیار پایین ان را تهیه کنند و این اقدام موجب شده تا عسل خالص نیز با قیمت بسیار پایینی عرضه شود.

 

 

[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”right” ]در بازار چند مدل عسل وجود دارد:

1-عسل خالص و طبیعی

2-عسل تغذیه‌ای یا شکری

3-شبه عسل

یا همان صنعتی در موارد اشاره شده عسل صنعتی پایین ترین قیمت را داشته و در ایران حتی برخی کشورهای جهان عسل صنعتی بالاترین مصرف دارد که قابل تعجب تر اینکه تراکنش بسیار بالایی توسط فروش این نوع عسل ایجاد شده است.بعد از ان قیمت عسل تغذیه ای کمی بالاتر بوده و معمولا بعد از صنعتی این عسلهاست که بیشترین فروش را دارد.

 

 

عسل تغذیه ای و قیمت گذاری آن

پارامترهای زیادی در قیمت گذاری نهایی عسل دخیل هستند منتها در عرف بازار ایران موارد زیر از همه مهمتر هستند.قيمت عسل را :
1-بر اساس نوع گل
2-منطقه ی برداشت
3-موقعيت بازار
4-مقدار قند موجود در عسل
5-به صورت تجربی از رنگ و بوی آن ارزيابي ميكنند.اما براي قيمت گذاري عسل در مواردي كه تعيين مقدار قند مورد نياز است تا قيمت واقعي آن عسل بدست بياد و به همين جهت بيشتر زنبورداران به ازمايشگاه مراجعه نميكنند و بيشتر به صورت گفتار كه اين عسل خالص هست و از فلان گياه بدست اومده قيمت گذاري ميكنند.

 

فروش عمده ی عسل طبیعی با قیمت مناسب

[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”right” ]عسل طبیعی تغذیه ای در بازار امروز سهم بزرگی در فروش دارد و به خاطر قیمت مناسب و قابل خرید از طریق همه ی قشر ها بیشترین مصرف عسل را نیز دارد.در ایران سالانه نزدیک 75 الی 80 هزار تن عسل تولید و در بازار عرضه میشود و این مقدار عسل از طریق بنکداری های و عمده فروشان جابجا میشود.

 

تفاوت عسل ارگانیک و تغذیه ای

در تولید عسل ارگانیک و طبیعی هیچ گونه مواد اضافی در آن وجود ندارد و همه ی شهد موجود از گل و گیاه طبیعت میباشد از همه مهمتر مقدار بسیار کمی دارد و زنبورها در صورت شهد زیاد در هر کندو نهایت 5 کیلو میتوانند عسل ذخیره کنند زیرا بخش اعظم ان را صرف مصرف خودشان میشود.
در نوع تغذیه ای علاوه بر شهد طبیعی جمع اوری شده مقدار زیادی از شربت مصنوعی برای تغذیه ی زنبورها استفاده میشود تا عسل بیشتری تولید کنند.
برای تهیه ی بهترین عسل طبیعی با قیمت مناسب با ما در تماس باشید.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *