گرانترین عسل طبیعی

[highlight-paper shadow=”0 1px 4px rgba(19, 234, 113, 0.3), 0 0 20px rgba(64, 255, 24, 0.1) inset” align=”;” ]زنبورعسل با قدرت غریزه ای که دارد در زمان گل دهی درختان و گیاهان شهد ترشح یافته ی آنها را جمع آوری کرده و به عسل طبیعی تبدیل میکند.این اتفاق در سال یک مرتبه می افتد،یعنی زنبورها در کندوی خود در سال فقط یک بار میتوانند عسل طبیعی و خالص تولید و در اختیار زنبوردار قرار دهد.

 

 

نحوه ی قیمت گذاری عسل

قیمت گذاری عسل یکی از حساس ترین قسمت عرضه ی این محصول است با توجه به حجم کمتر عسل طبیعی ناب در طبیعت قیمت مشخصی روی آن نمیتوان قرار داد و هر زنبورداری براساس کیفیت و رنگ و بوی آن قیمت گذاری میکند.قبل از خرید عسل سعی کنیم از اصالت ان مطمئن شویم و با این کار حداقل از خرید عسل تقلبی جلوگیری کرد.

 

گرانترین عسل طبیعی

متاسفانه هنوز راه دقیقی برای شناخت کیفیت عسل اختراع نشده به همین دلیل عسل همواره کالای جالبی برای سودجویان ،تقلب کاران و فرصت طلبان بوده تا از این راه برای گران فروشی و احیانا تقلب استفاده کنند.البته کارشناسان خبره‌ی این صنعت، از رایحه و طعم عسل به کیفیت آن پی می‌برند و به همین دلیل بیشتر مردم ترجیح می‌دهند از افراد قابل اعتماد عسل بخرند.در کل خرید از زنبوردار مطمئن بهترین راه جلوگیری از خرید عسل تقلبی میباشد.قیمت گذاری عسل طبیعی همان طور که اشاره کردیم به موارد بسیار زیادی بستگی دارد و معمولا چون عسل طبیعی در ایران از آخر خرداد ماه شروع و تا آبان ادامه دارد باید بعد از لحاظ کردن انواع هزینه ها قیمت نهایی مشخص کرد.

[highlight-dash bkcolor=”linear-gradient(90deg, #00C9FF 0%, #92FE9D 100%);” color=”black;” align=”center;” ]عسل مانوکا گرانترین عسل طبیعی جهان ???

کدام عسل قیمت بالایی دارد؟

[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”right” ]در ایران نژاد زنبورهای مختلفی وجود دارد که هر کدام در قسمتی از ایران مشغول گرده افشانی و کمک به محیط زیست هستند.قطعا عسلی که از زنبورهای ریز وحشی در جنوب کشور برداشت میشود به خاطر تغذیه با شهد طبیعی از بالاترین کیفیت و قیمت برخوردار است.در نوع وحشی معمولا بهترین نوع عسل وقتی به دست می آید که زنبور در ارتفاع بالاتری باشد و به همین دلیل عسل‌های کوهی از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

 در نوع زنبورهای پرورشی به ترتیب عسل های زیر گرانترین نوع عسل محسوب میشوند.

1-سیاه دانه
2-آویشن
3-کُنار
4-گون
5-زرشک
6-عناب

 

گرانترین عسل طبیعی

 

خواص عسل ناب برای بدن

قبل از آشنایی با خواص عسل با خود این محصول اشنا بشویم بهتر است،زنبورعسل یکی از حیرت‌انگیز ترین مخلوقات خداوند است. موجودی که مطابق با طبیعتش نمی‌تواند از غذای آلوده تغذیه کند و محصولش همواره عالی است.البته همه انواع عسل طبیعی یکسان نیستند.عسل، بسته به اینکه زنبور از چه گیاهانی تغذیه کرده باشد و در چه آب و هوایی زیسته باشد متفاوت است.

خواص عمومی عسل طبق زیر است:
1-تقویت سیستم گوارش
2-تقویت بیماری‌های ناشی از ضعف
3-داشتن آنتی‌اکسیدان
4-تاثیر در تازگی پوست و درمان زخم‌ها
5-جلوگیری از سرطان و بیماری‌های قلبی
6-تقویت بدن در ایام عادت ماهیانه و حاملگی
7-تاثیر در شادابی روانی از جمله هزاران خاصیت این ماده اعجاب انگیز هستند.
برای تهیه ی عسل طبیعی با کیفیت بسیار بالا و دارویی با ما در ارتباط باشید.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *